Dobíjení Aero - NIC PRO PURISTY
Po mnoha zkouškách o opravu(úpravu) dynam jsem se potýkal
vždy s problémem počátku dobíjení. Hranice byla jasná max 900ot/min.
Další podmínkou bylo chlazení- vlastní uvnitř alternátoru.
Vývojová zkouška: https://www.youtube.com/watch?v=p9tOzXVWdKk
Ano, alternátor a aby se tam vlezl. Nebudu popisovat co vše jsem
absolvoval, ale vize se zhmotnila, pokusné osazení na motor - viz foto.
PARAMETRY:
Alternátor 12V/40A s vnitřním chlazením.
1.Ponecháno původních 12V do instalace,
2.nebo osazení spec. regulátorem (made in USA)
a do palubní sítě dává 7V až 7,5V.
Regulátor je součástí alternátoru, žádné dráty navíc.
Z alternátoru jdou dva vodče.
+B silný přímo do baterie(svorka Scintilla č 4 na regleru)
L na kotrolku dobíjení č 5 spínací skřínky přes svorku Scintilla č 17 na regleru )
Konec alternátoru upravit pro nasazení klasic. přerušovaše,
nebo lépe el.zapalování IMFsoft.